torsdag 28 juli 2011

CSI ** Doganella di Nina

vet att uppdateringen suger men i mitten av september så flyttar jag till en annan lägenhet mitt i stan i princip på strandpromenaden så då får jag äntligen sändning för både telefon och internet. Men förra helgen så var vi utanför Rom på en internationel tävling och på lördagen så kom jag och Tompa 4a i 1.30 och på söndagen så kom vi 5a i 1.35, då var det en joker hoppning och sista hindret var förfärligt högt men Tompa bara seglade över. Emilio fick massa placeringar, vann bla en klass varje dag. Stefano kom 3a totalt under helgen med sin 7åring Annaley.





Några bilder från tävlingsplatsen som jag hittade på deras hemsida, en på sandbanan och en på gräsbanan (där jag hoppade) sen var det 2 stycken framridningsbanor också till vardera tävlingsbana.

2 kommentarer:

  1. Åh va roligt!! Såå avis på dig som är där! Måste vara hur kul som helst!!

    SvaraRadera
  2. Fortsätt skriv och skicka många bilder. några korta rader per dag är det så många som uppskattar. Du kan väl göra "veckans ridövning" från Toscana...

    SvaraRadera