onsdag 29 juni 2011

Sitter i en park

Hej allihopa,

jag har fortfarande inte internet där jag bor nu, eller ingen signal rättare sagt. Nu sitter jag iaf i en park nära strandpromenaden med datan i knät och tittar på 2 söta små tjejer i fina klänningar som gungar och springer runt (och just nu ska kissa mot ett träd...)

Ridningen går alldeles finemang, Tompa är hur fin som helst hemma och jag rider mest ut och rider 15 min på banan, för det är ingen mening med att tråka ut honom på banan när han är kung liksom. Laius har börjat bli lite en av mina favoriter för han går ock så alltid så fint, men eftersom han är en mega stor hingst och 7 år och ganska knäpp i huvudet så rider jag helst inte ut på honom. Det är i princip bara jag som rider Laius och när Emilio satt upp i torsdags innan helgens tävlingar så sa han att han kändes super och berömde mig *stolt*

Denna vecka är det väl Falsterbo om jag inte minns helt fel!? Roligt för er som ska dit, (så länge ni inte bor på campingen vill säga...) Hoppas det är fint väder och inte regnar!

Tror jag ska gå ner till vattnet och ta en glass nu sen gå hem och laga mat. Ha det bra så uppdaterar jag när jag kan.

Ciao.

1 kommentar:

  1. En liten hälsning från faster o STOR *kram*

    SvaraRadera