tisdag 21 juni 2011

update

Hej, jag har problem med mitt internet för jag har flyttat tillbaka till Follonica och bor hos min kompis Federica, eller i hon och hennes mammas hus så jag bor i källaren som är mega stor och hfräsch men har varken signal för telefon eller internet. Så i vecka hoppas jag att teknikern kommer och kan dra ner deras trådlösa till mig.

förra helgen var vi iaf i Castiglioncello och tävlade och det gick super! På söndagen så kom jag och Tompa 3a i 1.35 (Emilio vann förstås...) men det var en joker-hoppning och sista hindret var antingen en vanlig oxer eller ett räcke som låg på 1.60!!!! Fattar fortfarande inte hur jag och Tompa kom över det där mega hindret. Nu i helgen så ska vi tävla i Follonica.

Jag skriver mer så fort jag kan, idag är jag ledig så är just nu i huset och packar ihop några av de sakerna som jag inte fick med mig när jag flyttade. Ska åka till Tompa nu så han får eta lite gres.

2 kommentarer:

  1. Vad duktigt! Grattis till 3:e priset. Jokerhoppning verkar svårt, och 1.60...det är ju en vägg! /kram Therese (Täljö)

    SvaraRadera
  2. haha jaa eller hur, en vägg! Men tack så mycket :)

    SvaraRadera