måndag 8 juni 2009

DAGEN EFTER TÄVLINGEN


Nu har vi kommit hem igen. Allt är ut packat från lastbilen och Paddy står och vilar i sin hage, efter tävlingen. I morgon åker min mamma med honom till veterinären och kollar upp honom så att han är OK. Paddy kändes inte helt som vanligt under tävlingen. Först trodde vi att det kanske berodde på ett för starkt bett. Men efter att tittat på filmen från våra ritter, verkar han inte helt OK. Han står emot på hinder, något som han aldrig brukar göra. Han har gått de högsta klasserna under den senaste tiden, och det är på tiden att kolla upp honom.
Så att vi snart kan vara tillbaka på tävlingsbanan igen.
( Det visade sig att Paddy var rejält halt på ett framben och ett bakben, nu tar det ett tag innan
ponnyn är ute på tävlings banan igen. Helt otroligt att han tog sig runt banan på Strömsholm.)

Det känns jättebra med ritterna på Strömsholm och alla ni som hejade på läktaren..Tusen tack!

Till mina Lag kamrater, Sylve och Mari som lät mig blogga.....Ni är bäst!!!

Vi hade i allafall kul, trots det dåliga vädret.
Fanny och Tilda Olsson-Lind med sin hund (bilden), och Othilia samt Nathalie, ni var toppen i hejar klacken.

Nu avslutar jag min bloggning och hoppas att ni har tyckt om att följa den.

Kram Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar