tisdag 24 maj 2011

Emilio ska alltid vara värst

Alla Emilios grejer han har till hästarna älskar jag, jag älskar benskydden, tränsen...Även alla hans ridkläder allt är så snyggt. MEN eftersom han rider i landslaget och är Italiens nuvarnade bäste ryttare så blir han ju sponsrad med typ allt. De 3 Prestige sadlarna som han bland annat har, har han fått GRATIS!! De skitsnygga Prestige sadelgjordarna - GRATIS. Han typ 7 olika stövlar från bland annat Veredus - GRATIS. Det finns hur mycket oöppnade nya grejer som helst. 5 hjälmar från KEP med hans namn och olika mönster - GRATIS. Ridkläderna får han från Animo - strumpor, byxor, jackor, tröjor... men IDAG så FICK jag ett par!!! Gissa om jag är glad jag fick ett par blå Animo byxor :D Bara sådär liksom och jag avgudar dem haha de är så snygga. Låter som ett freak. Kom sen på att Emilio kanske tycker jag ser lite rutten ut i mina ridbraller från Ullared ? Haha.

Här är en bild på Emilios senaste grej som han fått, stigbyglar från Jin stirrup







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar