torsdag 5 maj 2011

sol, klarblå himmel och allmänt nice dag

Inatt så åkte Ellen (Emilios, eller hästarnas chaufför) till Catolica, Italiens östkust där det är stora tävlingar i helgen. Emilio åkte på morgonen med hans egna bil. Så kvar hemma är 7 hästar varav 5 rids så idag var det väldigt lugnt eftersom både Papi, Stefano och jag var i stallet. Så jag red Tompa och Leilosa på morgonen. Tompa var fin men Leilosa var skitjobbig. J*vla sto.

På eftermiddagen så red jag Laius och han var nyklippt och fin för det fixade Papi på morgonen. Det är så roligt för han har verkligen utvecklats sen jag kom hit, mest nu på senaste och det är jätteroligt eftersom jag ridit honom ganska mycket! Tog det allmänt jättelugnt i stallet och städade lite. Kom hem vid halv 6 så nu sitter jag på min balkong och njuter av kvällssolen med en cola.

Tänkte lägga in lite bilder men kameran är inne i köket och jag orkar inte lyfta på min söta stjärt, så ni får det senare ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar