söndag 22 maj 2011

solen gick upp även idag

Jag säger bara SVETTIGT med stor bokstäver. Så beskriver jag dagen, från tidigt morgon till kväll.

Har haft en mycket bra dag, fick lektion med Laius, Tompa och Leilosa. Inte för att Emilio sa så mycket mer en än perfect och fantastic ;) Han sa även att "jag vet inte riktigt vad det är men alla hästar som du rider nu går jättefint och arbetar väldigt bra, jag tror det är så att du är i bra form Viktoria, saker och ting som vi tränat på och som jag tjatat om börjar sjukna in" Och det är precis så jag känner, saker börjar falla på plats och jag behöver inte tänka hela tiden utan det sker av sig självt. Det är så roligt att känna hur hästarna utvecklas också, känner mig en aning stolt eftersom jag är delaktig i det.

hahaha Laius



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar