onsdag 16 mars 2011

animoitalia.com

idag fick Emilio hem ett jättestort packet från Animo. Jag vill också ha!! Har kollat igenom hela deras senaste collection nu och mamma och pappa det finns en hel del fina saker! ;)

Igår så hade E på sin nya stövlar också, så jag kommenterade det och han sa att han fått dem för att prova och sen säga vad han tycker. Han sa till mig att dom var väldigt bekväma men fula. haha jag sa att dom såg ut som joggingskor fast med skafft liksom. Och han höll med, han sa att det är ju typ sådana som Malin Baryard har, vilket betyder att han tycker hennes stövlar är fula. haha.

Är lite avundsjuk för jag vill också grejer. När man är ung och fattig som jag så måste man köpa och när man är stor och känd så får man grejer, tycker inte det låter rättvist! Nästa gång E ska få grejer kan han väl säga att han har storlek 38 i stövlar ist...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar