torsdag 17 mars 2011

Zzzzz...

Znark på er alla. Håller nästan på att somna med huvudet på tangentbordet. Kom hem sent från stallet idag för jag väntade på veterinären i 1 h 45 min totalt. Och när han var där så var han där i MAX 5 min. Värt.

Tompa har fått nya skor idag, så han är glad. Och jag fick en animo jacka av Emilio så jag är glad. Alla är glada. Jackan var för liten för honom så han frågade om jag ville ha den., den är lite stor i midjan men det funkar. Tycker den är fin, hoppas inte andra tror att det är värsta kill-jackan, vill ju inte bli som Alex i Solsidan som hade en tjejtröja liksom... ;)

god natt, så här trött är typ jag






2 kommentarer:

  1. Hej Viktoria - trodde jag gjort en kommentar, men verkar inte som den gick igenom ;) Jag ville bara skriva att nu har vi lagt en länk till din blogg här från jumpclub.se (under Vi bloggar!). Sååå, keep up the goog work! ;) Jessica

    SvaraRadera