fredag 5 mars 2010

Hej allihop=)

Mitt namn är Jossan och jag ska blogga ifrån jumpclub, där jag är bosatt sedan 1,5 år tillbaka. Bloggen kommer innehålla lite om vad som händer och sker i min vardag.Den 20 mars ska jag, Filippa och Rebecca (bor också på jumpclub) åka till Arezzo, Italien och tävla under 3 veckor, då kommer jag även blogga därifrån. Men till att börja med tänkte jag berätta lite om mig själv och mina 2 hästar.

jag heter Josefine och är 17 år, jag har bott på jumpclub i ca 1,5 år, jag kombinerar mina gymnasiestudier med träning av mina 2 hästar för Sylve och Lotta. Tiden på jumpclub är väligt lärorik och inspirerande för mig. Den ger både mig och mina hästar möjligheten till att utvecklas till något bättre.
Det här är mina hästar:

Nova sto f-02 e. Niklas ue. Cortez, tävlat tom 130 hoppning

Gready val f-00 e. Grand cru ue. Lion, tävlat tom 140 hoppning

Imorn ska jag hoppträna Nova för Sylve och Gready ska trimmas, troligtvis blir det även en sväng till gymmet tillsammans med Rebecca, men det berättar jag mer om imorn.

Ha det så bra så länge!

//Jossan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar