söndag 30 januari 2011

Söndag

Ledsen för dålig uppdatering. Alida åkte hem i fredags, så nu är jag ensam igen. Det var väldigt roligt att ha henne här! jag var ledig i torsdags och då passade vi på att åka till Grosseto, som är en större stad ca 40 min bort. Varje torsdag så är det alltid en jättestor marknad där, så vi passade på att gå där och inne i stan. Blev ett par svarta mocka pumps, en röd och en svart klänning rikare.

De 2 senaste dagarna har det varit ganska mycket att göra för Emilio har haft fullt upp med sista flyttlasten. Men idag kom han tillbaka, och jag har fick hjälp i slutet med Tompa, sen red jag Merenghé och det ända han sa var att det såg perfekt ut. Sen fick jag lektion på Istrione och därefter red jag Laius och fick lite hjälp i slutet med honom med. Nu väntar jag på att min egen köttfärspaj ska bli klar i ugnen. Sen väntar Hialoubet på att bli riden och även Tompa ska få skritta ut en sväng senare.


Tompafjompa o jag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar