måndag 31 januari 2011

the sun is shining the grass is green the orange and palm trees sway

Hello there,
jag lagar just nu middag och svär över mitt internet. Försöker prata med Paulina men det bryts och jag loggas ut hela tiden.

Idag fick jag lektion på Tompa på morgonen. jag fryser så himla lätt så varje morgon så tänker jag alltid att jag sätter på mig extra mycket kläder så slipper jag frysa om det skulle vara kallt. Men detta får jag alltid ångra mig om när jag ridit hälften av passat på första hästen, då rinner svätten ist.
Bytte jacka, och red därefter Merenghé samtidigt som Emilio fick lektion av han Paulo (dressyrtränaren som ridit några OS o VM i sina dar, vad jag förstått) som kom hit idag. Sen stod Hialoubet på tur.

På eftermiddagen såå red jag Hialoubet igen och fick nu en lektion på över en timme. Trots att jag bara ridit hästar idag så är jag slut. Gick ut en sväng med både Olea och Chicago innan jag åkte hem.

Tompiiis



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar