lördag 23 april 2011

Glad påsk!

har ingen riktig påskkänsla eftersom påsken inte riktigt firas lika mycket här som hemma när alla är lediga och målar ägg. men det gör inte så mycket för jag är i Milano och schteeker.

Idag gick det inte lika bra som igår, jag gjorde 2 missar men Tompas språng är superbra så det är kul, imorgon ska jag bara lyckas vara lika duktig som min hest. Gör inte så jättemycket här på dagarna eftersom Emilios groom Ellen är här och hjälper till och hon är jätteduktig! Hon fixar och grejjar med allt, mockar Tompas box och.. ja allt. Så jag tittar mycket på alla duktiga kändisar som rider omkring, får inspiration och blir motiverad till att testa nya saker. Det är ryttare som Steven Whitaker, Jessica Kurten, Eric Lamaze, Nina Fagerström, Helena Lundbäck och många fler.

Nu måste jag sova för att jag ska kunna göra bra ifrån mig imorgon. Puss och god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar