torsdag 28 april 2011

Hatar att vara allergisk mot allt

Nu har min allergi period börjat. Näsan ar konstant runnit sen 8 imorse och mitt huvud dunkar som en tickande bomb, min hals kliar så mycket att det känns i ryggraden, mina ögon kliar och jag blir allmänt trött. Kombinationen av att vara utomhus, gräs, hundar, hö, halm och hästar gör inte min kropp glad. Jag mår verkligen skitdåligt. Stoppar i mig tabletter och spray till höger och vänster men...det går inte.

Somnade när jag skulle laga lunch idag. Somnade nästan i bilen. Somnade i duschen. Somnade efter att jag duschat i sängen och vaknar klockan 21. Någon som lagat middag till mig då? -Nej. Nu ska jag gå och lägga mig igen, med papper uppstoppat i båda näsborrarna. Usch jag tycker synd om mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar