torsdag 24 februari 2011

Imorgon kommer mami

hejsvejs,

Idag har varit en bra dag, har gått runt och sjungit för mig själv och börjat skratta av ingen anledning. Skrittade ut på Istrione imorse och sen skrittade jag fram Kapitol åt Emilio. Marängen stod färdig i boxen och väntade på mig och jag fick hoppa en serie med henne. Även med Tompa. Både var finfina :)

Efter lunch så skrittade jag fram Kapitol igen till E och red därefter Hialoubet, som var lite bättre idag (kanske för att han longerades på fm) Sen red jag Graffio och Emilio hoppade upp på honom i slutet för att hoppa serien och jag hjälpte till att höja och sänka. Tycker det är så kul för Emilio gör mig så delaktig i alla hästars träning, han frågar hur det ser ut, vad jag tycker, hur jag känner osv.

Imorgon kommer mami hit som sagt och det ska bli skönt med sällskap, (har damsugit idag inför att hon ska komma, så hon kan säga "ååh Viktoria vad rent och fint det är här!!" så kommer hon tro att jag alltid har det rent och snyggt, mohaha.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar