onsdag 16 februari 2011

Stora skrittdagen

idag har jag bara skrittat ut i alléerna. För att det har ÖSREGNAT! Var ute med Kapitol först och det pissregna verkligen, jättemysigt. NOT! Sen avtog det väl lite och duggade bara medans jag red Olea, Tompa och Merneghé. Efter lunch så kom faktiskt solen fram lite och jag snabbade mig som sjutton upp på Annaley och solen höll sig kvar även när jag skrittade på Liscio. Men nu är jag sitter här i soffan och äter kladdkakesmet så hör jag hur regnet piskar mot fönstren och åskan och blixten har just dragit förbi.

Emilio var en sväng till tävlingsplatsen för att se hur underlaget där har klarat sig under regnet men han sa att det verkade bra ändå. Imorgon ska det bara regna lite och sen ska det bli sol igen så det kommer nog bli bra.

Imorgon så ska vi köra grejerna till tävlingsplatsen, Emilios skåp och mitt skåp sen ska vi åka dit med några hästar och rida, så de får se platsen liksom, har inte riktigt förstått om vi ska stalla upp några av dem eller inte, för alla får ju inte plats i stora lastbilen samtidigt. Men det har säkert han koll på. Dagboxar blir det väl annars.

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar