fredag 11 februari 2011

skönt att vara ledig imorgon

Mitt huvud har dunkat hela dagen, jag fryser och har ont i ryggen, typ hela kroppen. Vill inte bli sjuk. Har tagit igenom mig dagen iaf. Började med en skritttur med Kapitol, sen red jag Graffio och fick en del hjälp. Hoppade Tompa, kändes som om huvudet typ skulle sprängas varje gång vi landade men jag bet ihop, och fick till slut en fin runda. Ritar banan imorgon, nu orkar jag inte. sen red jag Olea en snabbis, och vi hjälp då med.

efter en powernap + ipren på lunchen så mådde jag lite bättre ett tag. Borstade pollarna som jag ridit på morgonen sen fick jag lektion med Liscio, och han kändes mycket bättre än när jag red honom förra gången då ja inte ens kunde galoppera. Kan ju kanske vara för att tandläkaren var här idag och raspade pollarnas tänder. Sen fick jag lektion med Laius, och det gick väl helt okej.

Kom hem vid halv 7. Nu sitter jag och äter varm soppa och snart somnar jag.

sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar